lørdag 3. april 2010

Florida 2010 Dag 13

Another perfect day in paradise! 8)

Dagens plan var egentlig en tur I poolen…men den var det gutta som tok seg av viste det seg.

Vi jentene skulle en liiiten tur i butikken, som vanlig litt mer omfattende enn planlagt. Vi var først innom Pharmacy for litt nødvendige remedier. Deretter innom Office Depot hvor de har det meste av dingseting – plommen i egget for dingsegale som oss! Vi gikk ut av butikken med litt mer varer enn planlagt, men sånn er det jo bare…
Til slutt matbutikken som vel egentlig var hovedmålet.

Deretter en tur til Rum Bay som vertskapet her har snakka mye om. Etter å ha vært der skjønner jeg det veldig godt! Laila har beskrevet turen på sin måte her. Mitt inntrykk? En alldeles herlig tur!!

Dette var såpass nærme at vi faktisk kunne gå bort! Vel – jeg vet ikke om de innfødte her pleier det, men for oss gående nordmenn så er det bare en deilig liten spasertur.

For min del var dagens middag noe av det bedre måltidet her så langt – jeg tror de andre var rimelig fornøyd også.

Før vi tok fatt på hjemturen tok vi en liten tur ned til stranda – herlig med litt floridiansk sjøvann å vasse i!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar