fredag 2. april 2010

Florida 2010 Dag 12

I dag var planen å farte litt rundt på egenhånd. Må jo gi vertskapet litt space!

GPS’en ble fyra opp i tilfelle rottefelle. Vi måtte bunkre både bil og folk pluss innom Bells (igjen!) for å sjoppe litt klær. Til gubben denne gang. Dette tok litt mer tid enn beregna, men vi gjorde som planlagt likevel – kjørte mot Englewood Beach. Sååå nærme et bad i sjøen er det lenge siden jeg har vært!

Vi ga opp etter en halvtimes leting etter et sted å sette fra oss bilen, vi var nok ute i seneste laget. ALLE skulle visst på beachen i dag... Ikke så rart egentlig, det var jo påskeferie for flere enn oss :)
.
Senere ble det middag på Daniels. Der satt vi sammen med flere av de lokale vennene til Laila og gubben. Koselig!

Etterpå var det tilbake i leiligheten for å få med seg ”Who do you think you are”. Min første episode i denne serien, denne gang med Brooke Shields. Ser jeg bort fra alle reklamepauser så likte jeg programmet godt. Som ihuga slektsforsker savnet jeg en ting, nemlig å se framgangsmåten for å finne fram i kildene.
Men disse programmene er jo laget for almuen, så da blir fokuset litt annerledes.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar