lørdag 15. desember 2012

Englewood, here we come!

Ja her er det vel på tide med en liten oppdatering ser jeg!

Vi kom ned til Florida og Orlando den 14. desember (gratulerer med dagen Nina!) til langt mer behagelig vær enn det vi forlot i steinrøysa. Der ble det en natt på hotell før vi dagen etter forlot denne byen for å kjøre ned til vestkysten der "basecamp" er.

Men før dette ble det også plass til å hilse på Diana og gubben - som er bosatt i Canada! Litt av et sammentreff at vi fra Norge og de fra Canada var i Orlando samme dag - artig! Diana fikk jeg kontakt med etter at hun fant sin slekt på min slektside tidligere i høst og vi har kommunisert endel - jeg hjelper henne med oppslag i bygdebøker og hun sender info om delen i USA til meg. Jeg er 6-menning med hennes pappa, så nært slektskap kan jeg vel ikke si det er - men artig er det lell :) God kontakt er oppnådd!

Vårt felles treffpunkt: Ole Jørgensen Holst og Maren Hansdatter Haugestad

Vi satt vel å prata et par timer ca før veiene våre skiltes - de skulle videre ned til Key West og vi til Englewood.

Turen ned gikk fint den og det er som alltid veldig kos å treffe vertskapet her nede - Laila og gubben.

Solnedganger får jeg aldri nok av så her er et bilde fra vår første kveld her på vestkysten - flott sant?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar